Хүүхдийн талаарх яриа

Сүүлийн үед ажиглаад байх нээ Нөхөр бид 2 дараагийнхаа хүүхдүүдийн талаар их ярьдаг болжээ.
Би: одоо 2 ихэр охинтой болчихвол гоё тээ
Нөхөр: Охин ч хөөрхөн л дөө. тэгэхдээ хүү ч байсан хөөрхөн. дахиад хүү гаргаад дархан бэр болчих юм уу хайраа
Би: 2 хүү 2 охинтой л больё
Нөхөр:Хүүхдийн тоо зааж хэлдэггүй гэсэн шүү хайраа. Чадлаараа л олон хүүхэдтэй болно шүү.
Би: Би кесараар төрсөн болохоор 3 л төрөх байхдаа.
Нөхөр: Тэгвэл 2-3 ихэр байвал гоё юм байна даа. Тэгэхдээ гэдэс нь гайгүй бол 3 олон төрж болно доо хайраа. Шинжлэх ухаан хөгжиж байгаа юм чинь санаа зоволтгүй.

Хааяадаа

Би: 45 хүрч байгаад нэг хүүхэд гаргаад залуу хүмүүс шиг романтик байна.
Нөхөр: Харин тийн. Ёр нь олон хүүхэд л  нэг нэгэндээ түшигтэй их зүгээр.

Comments

Popular posts from this blog

Хоолой нь өвдөөд

Толгойнынх нь далийг яаж засах вэ

Lab meeting - ийн дараах хүүрнэл